.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

آخر خط دیگه اینجا . . .

امشب رسیدم باهاش آخر خط


میدونستم یه روز اینجوری میشه اما ما آدمها همیشه از واقعیت فرار میکنم


تموم شد اگر شده باشه . . . نمیدونم چی تایپ کنم از کجا بگم ولی میدونم که امشب روانی روانی هستم و میبینم چقدر اشتباه کردم


همیشه میگفتم عشق من بیا برگرد دوباره


اما این سری میگم دوست داشتن خیاله برگشتن هم محاله


. . . .


. . . . The End

نظرات 3 + ارسال نظر
گچ پژ دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.womenareangels.blogsky.com

اول و آخر هر عشق...
امان از وابستگی.
از اعتیاد به مخدر بدتره.
بهم سر بزن.روانی بودنتو میدرکم.

ستاره دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

عزیز من خودتو ناراحت نکن همه چیز درست بشه (هیچ چیز مثل قبل بر نمی گرده ولی میشه با وضع جدید ساخت)
دنیای ما همین جوری میگه باید به چیزی عادت کنی و بعد ترکش کنی دوست داشتن و عادت کردن به یه شخص هم سخته مخصوصا اگه بدونی که هیچ وقت مال تو نیست ..... سعی نکن خودتو ببازی منم مثل تو شکستم و سوختم و ساختم ولی دیگه عادت کردم اصلا فراموش کردم کسی تو زندگیم بوده (بهتره بگم هیچ وقت نبوده )
تازه اول زندگی و فکر کن اینا فقط یه تجربه بوده فقط تونستی از این روزهاا درس بگیری تا در آینده ازش استفاده کنی
ببخشید زیاد نوشتم سرتو درد آوردم نوشته هات خیلی روم تاثیر گذاشت تقریبا همون حرفای منم بود .... به یاد اون روزهاااااااااااااااااااااا............
بزار یه کم از عشق بگم که آخرش با نفرت
پس واسه چی شعار میدی که عشق برات مقدسه
اونی که دوست داره تو رو یه روز میزاره و میره
رسم دنیا همینه که عاشق تنها بمیره

ستاره جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

داداشی چرا نیستی مثل اینکه کارم داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد