.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

عصر سه شنبه

سلام !!‌ به کی ؟‌ به خودم دیگه !!

امروز عصر سه شنبه هست و من قراره فردا برم شیراز کنکور کارشناسی بدم و خلاصه  . . . دیگه نمیگم !!‌


گفتم بیام یه دست سر و گوش وبلاگ بکشم خیلی وقت بود پستی نداده بودم اینجا


بهترین ها رو واسش آرزو کردم و خیلی دوستش دارم اما اون این روزا خیلی عوض شده چرا هم من نمیدونم . . . .


اما میدونم که همه چی درست میشه


همه چی


هیچ وقت خداحافظی نکنیم ته پست هامون تا یه دلیلی واسه ادامه دادن کار داشته پس محکم می نویسم به امید فردا

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام داداشی خوبی برای کنکورت آرزوی موفقیت دارم
همه چیز رو بسپار به خدا درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد