.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

سال نو مبارک

سلام خدمت کلیه دوستان گل خودم !‌ خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم گفتم کم کم داره بوی عید میاد بیام یه پست هم اینجا بدم و یه گرد گیری کنم اینجا رو که البته زیاد هم خبری نبود !!! 

 

به هر حال امیدوارم که سال پر برکتی داشته باشید و همیشه و همه جا موفق باشید موقع تحویل سال من رو هم از دعای خیرتون دریغ نکنید  

 

به امید روز های بهتر که در راه هستند 

 

 عید اومد فردا رو کس ندیده / سال نو سال نو یه سال پر امیده 

صد سال به این سالها باد عید شما مبارک / همه بگین حالا باز عید شما مبارک 

 

سال نو بر همگی شما مبارک

سید عباس

سلام به کلیه اراذل اوباش و همه بچه ها و دوست های خودم !!!‌ آقا بخشید من یه مدت نبودم مسافرت بودم تازه رسیدم به تکنولوژی آقا جاتون خالی ولنتاین امسال خیلی بهم چسپید ! شرمنده که مطلب آپ نکردم خلاصه ببخشید همگی امشب هم داشتم آهنگ چاوشی آهنگ بازار خرمشهر و گوش میدادم گفتم یه پست هم بدم بعد ها بیام بخونم حال کنم خلاصه ایشالا که همگی سالم و سلامت باشید و سایتون بالا سر دوست دختراتون و دوست پسراتون باشه البته پسرا دقت کنن زن ذلیل نشن مثل ما !!! 

 

ولی من دوسش دارم اسمش هم میذارم احترام !‌  

 

Will Back Soon