.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

گذر . . .

آخ که چقدر وقته اینجا رو گرد گیری نکردم !!

البته ایرادی هم نداره چون خودم برمیگردم پست هام رو میخونم نیازی نیست مرتبش کنم !‌

نمیدونم از چی و از کجا بگم !‌ فعلا که کارا داره خوب پیش میره اگر یه اتفاق به هم نریزه همه چی رو

اومدم که یه پست دادم بعد هم باید برم انجمن این کار رو انجام بدم


خدایا شکرت

Javad Artuore /̵͇̿̿/̿̿"̿̿̿̿̿ ̿̿̿̿

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

ستاره سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام داداش جواد خوبی؟؟چه خبرا؟؟ هنوز هم دلگرفته ای؟
چرا اینجوری تنبل شدی خیلی وقته پست نزاشتی

ستاره شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام داداشی خوبی ..... دیگه سراغمون نمی گیری .... میدونم گرفتاری [چشمک]

ستاره سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام داداش جواد خوبی؟ چقده تنبل شدی جوااد پست جدید بزار دلم برای وبت تنگیده بود هنوز هم آپ نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد