.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

.:. از خانه تا گور ندای آزادی .:.

بده دستات رو به من بده اشک هات رو به من بشه سرد دلم

آخر خط دیگه اینجا . . .

امشب رسیدم باهاش آخر خط


میدونستم یه روز اینجوری میشه اما ما آدمها همیشه از واقعیت فرار میکنم


تموم شد اگر شده باشه . . . نمیدونم چی تایپ کنم از کجا بگم ولی میدونم که امشب روانی روانی هستم و میبینم چقدر اشتباه کردم


همیشه میگفتم عشق من بیا برگرد دوباره


اما این سری میگم دوست داشتن خیاله برگشتن هم محاله


. . . .


. . . . The End

عصر سه شنبه

سلام !!‌ به کی ؟‌ به خودم دیگه !!

امروز عصر سه شنبه هست و من قراره فردا برم شیراز کنکور کارشناسی بدم و خلاصه  . . . دیگه نمیگم !!‌


گفتم بیام یه دست سر و گوش وبلاگ بکشم خیلی وقت بود پستی نداده بودم اینجا


بهترین ها رو واسش آرزو کردم و خیلی دوستش دارم اما اون این روزا خیلی عوض شده چرا هم من نمیدونم . . . .


اما میدونم که همه چی درست میشه


همه چی


هیچ وقت خداحافظی نکنیم ته پست هامون تا یه دلیلی واسه ادامه دادن کار داشته پس محکم می نویسم به امید فردا